Kuidas kasutada Pulmahanget teenusepakkujana?

Kuidas Pulmahange toimib?

1. Kuidas näeb välja hanke loomise protsess noorpaari poolel?

Pulmahange kaardistab põhjalikult noorpaari pulmaplaanid konto loomisel, et teenusepakkujatele tekiks võimalikult korrektne sisend, mille alusel teha esmane hinnapakkumine. Iga soovitud pulmateenuse kohta on noorpaarile konto loomise käigus väga põhjalikud küsimused esitatud eelistuste ja ootuste osas.

Loe lähemalt, kuidas noorpaar hanget loob →


2. Sisend ehk hankekaart

Kui noorpaar on hanke loonud siis näete seda vastamata hinnapäringute all. Iga noorpaar ootab tagasisidet hinnapakkumise või keeldumise näol.


3. Kuidas saata hinnapakkumist?

Esmalt tutvuge sisendiga ja proovige võimalikult täpselt noorpaari vajadustest aru saada. Seejärel lisage hind, kommentaar ja soovi korral ka manus.

 

Arvestage pakkumist saates, et see kuvatakse välja teie pulmaprofiilil. Seega ei ole vajadust lisada linke oma kodulehe fotoalbumile vms. Pigem tasub hoolitseda, et teie pulmaprofiil oleks alati värske ja esinduslik.

Kõige enam saavad noorpaaride poolt tähelepanu lühikesed ja konkreetsed hinnapakkumised, kust on lihtne välja lugeda, mida küsitud tasu eest täpselt saab. Detailsema hinnapakkumise või erinevate pakettide hinnainfo saab alati manusega kaasa lisada, kuid hinnakommentaarina tasuks tuua väga lühidalt ja konkreetselt välja mida hind sisaldab.

 


4. Mis saab edasi peale pakkumise tegemist?

Noorpaar saab e-maili teel teavituse, et olete teinud talle pakkumise.

Hinnapakkumine on noorpaarile nähtav teie Pulmahanke pulmaprofiilil, kus noorpaar saab otsustada, kas kaalub pakkumist või mitte. Noorpaari otsust näete oma saadetud pakkumiste nimekirjas.

Mida kiiremini pakkumise tegite, seda kõrgemal positsioneerute võrreldes konkurentidega ja rohkem tähelepanu saate. Seeläbi suureneb tõenäosus saada noorpaarilt täheke ehk “Lemmikuks märkmine”, mis tähendab, et teid kuvatakse edaspidi kõige esimeses vaates peale sisselogimist ning olete noorpaaril pidevalt silma all.

* Pulmahange ei paku tasulisi võimalusi oma pakkumiste esiletoomiseks

Noorpaaride otsust saadetud hinnapakkumise osas näete oma “Saadetud hangete” nimekirjas. Samuti on vastavalt noorpaari otsustele võimalused nendega kontakteeruda läbi live chat vestlusakna:

  • Noorpaar kaalub pakkumist: Saate koheselt asuda vestlusse
  • Noorpaar ei ole vastanud: Saate astuda vestlusse 30p pärast peale pakkumise tegemist
  • Noorpaar keeldus: Ei saa asuda vestlusse

 


5. Kuidas näeb noorpaar keeldumist?

Kui vajutate nupul “Soovin keelduda” küsitakse teie käest keeldumise põhjust. Kõige levinud põhjus “Oleme juba broneeritud” on kõigile üheselt mõistetav, kuid kui keeldute mõnel muul põhjusel, siis oleks viisakas kliendile ka vabas vormis lühike selgitus kaasa panna.

 

Noorpaar näeb keeldumist selliselt:


6. Suhtlus Pulmahanke vestlusaknas

Olge teie ise, kuid vältige üleliigset ametlikkust. Samuti ei ole vajadust iga lause lõppu kirjutada oma nime, ametipositsiooni ja telefoninumbrit – kogu info teie kohta on noorpaaril kas silma all või hiirekliki kaugusel.

Pulmahange soovitab noorpaaril hoida alati kõik kokkulepped kirjalikud ning vestlusaknas. Seda selleks, et saaksime kolmanda osapoolena aidata asjas selgust saada, kui on toimunud suuremat sorti möödarääkimine – seda nii Pulmahanke teenusepakkujate kui ka noorpaaride kaitseks.

 


Soovitusi edukate pakkumiste tegemiseks:

 Pakkumine peaks olema personaalne (nii oma pöördumiselt kui ka hinnapoliitikalt)

 Pakkumine peaks olema konkreetne (näiteks kui üks tegija ütleb “1255€ + transport” ja teine ütleb sama sisendi peale “500-2000€ sõltuvalt asjaoludest” siis näitab see noorpaarile, et üks teenusepakkuja ei viitsinud süveneda)

 Väärtuspakkumine peaks olema tasakaalus (küsitav versus pakutav)

 Esmane pakkumine peaks laekuma kiiresti (soovituslikult 24h jooksul)

 Pulmaprofiil peaks tekitama “vau-efekti” (soovitame oma pulmaprofiili uuendada regulaarselt)

 


Facebooki infogrupp teenusepakkujatele

Liituge privaatse Facebooki infogrupiga, mille idee on pulmategijatega üheskoos arendada platvormi käepärasemaks ja mugavamaks. Sinna laekub ka infot uuenduste ja muude Pulmahankega seotud arengute osas.