Kuidas kasutada Pulmahanget teenusepakkujana?

Kuidas Pulmahange toimib?

1. Kuidas näeb välja hanke loomise protsess noorpaari poolel?

Pulmahange kaardistab põhjalikult noorpaari pulmaplaanid konto loomisel, et teenusepakkujatele tekiks võimalikult korrektne sisend, mille alusel teha esmane hinnapakkumine. Iga soovitud pulmateenuse kohta on noorpaarile konto loomise käigus väga põhjalikud küsimused esitatud eelistuste ja ootuste osas.

Loe lähemalt, kuidas noorpaar hanget loob →


2. Sisend ehk hankekaart

Kui noorpaar on hanke loonud siis näete seda vastamata hinnapäringute all. Iga noorpaar ootab tagasisidet hinnapakkumise või keeldumise näol.


3. Kuidas saata hinnapakkumist?

Esmalt tutvuge sisendiga ja proovige võimalikult täpselt noorpaari vajadustest aru saada. Seejärel lisage hind, kommentaar ja soovi korral ka manus.

 

Arvestage pakkumist saates, et see kuvatakse välja teie pulmaprofiilil. Seega ei ole vajadust lisada linke oma kodulehe fotoalbumile vms. Pigem tasub hoolitseda, et teie pulmaprofiil oleks alati värske ja esinduslik.

Noorpaaride otsust saadetud hinnapakkumise osas näete oma “Saadetud hangete” nimekirjas. Samuti on vastavalt noorpaari otsustele võimalused nendega kontakteeruda läbi live chat vestlusakna:

  • Noorpaar ei ole vastanud: Saate suhelda läbi live chati
  • Noorpaar kaalub pakkumist: Saate suhelda läbi live chati ja näete ka kliendi otsekontakte
  • Noorpaar keeldus: Suhtlusvõimalus puudub

 


4. Kuidas näeb noorpaar keeldumist?

Kui vajutate nupul “Soovin keelduda” küsitakse teie käest keeldumise põhjust. Kõige levinud põhjus “Oleme juba broneeritud” on kõigile üheselt mõistetav, kuid kui keeldute mõnel muul põhjusel, siis oleks viisakas kliendile ka vabas vormis lühike selgitus kaasa panna.

 

Noorpaar näeb keeldumist selliselt:


6. Suhtlus Pulmahanke vestlusaknas

Olge teie ise, kuid vältige üleliigset ametlikkust. Samuti ei ole vajadust iga lause lõppu kirjutada oma nime, ametipositsiooni ja telefoninumbrit – kogu info teie kohta on noorpaaril kas silma all või hiirekliki kaugusel.

 


Soovitusi edukate pakkumiste tegemiseks:

 Pakkumine peaks olema personaalne (nii oma pöördumiselt kui ka hinnapoliitikalt)

 Pakkumine peaks olema konkreetne (mida täpsem hind, seda tõenäolisem kliendi huvi)

 Esmane pakkumine peaks laekuma kiiresti (soovituslikult 24h jooksul)

 Pulmaprofiil peaks tekitama “vau-efekti” (soovitame oma pulmaprofiili uuendada regulaarselt)

 


Facebooki infogrupp teenusepakkujatele

Liituge privaatse Facebooki infogrupiga, mille idee on pulmategijatega üheskoos arendada platvormi käepärasemaks ja mugavamaks. Sinna laekub ka infot uuenduste ja muude Pulmahankega seotud arengute osas.