WeddingCRM 1.0

⚙️ TOOTEARENDUS TEENUSEPAKKUJATE PLATVORMILE (WeddingCRM v.1.0):

Pulmahanke “WeddingCRM” on sündinud!

Nii nagu iga noorpaar ootab tagasisidet oma hinnapäringule läbi Pulmahanke (pakkumine/keeldumine), nii ootab ka iga teenusepakkuja tagasisidet oma pakkumisele (sobis/ei sobinud). Nüüd küsib Pulmahange noorpaaridelt tagasisidet igale hinnapakkumisele.

Kuna Jah/Ei vastused on liiga suured otsused noorpaari jaoks, kes pole veel teiega suhtlusse asunud, siis lahendasime selle variantidega “Jah, kaalume pakkumist” või “Ei kaalu, sest…”.

Noorpaari staatuse avaldame teie ärikeskkonnas ning lisaks annab positiivse tagasiside korral keskkond võimaluse teil noorpaariga suhtlusse asuda. Näiteks uurida temalt lisainfot, et oma esmane pakkumine lõplikult sobima panna või teha talle eripakkumine varajase broneeringu kinnitamise korral.


Mis staatuseid noorpaaride kohta näete?

Noorpaar on hinnapakkumise kätte saanud, kuid ei ole veel otsustanud – peate neile veel aega andma. Ärge muretsege, me tuletame neile ise meelde, kui mõistliku aja jooksul tagasisidet pole antud.

Noorpaar arvab, et võite olla sobiv tegija nende pulmapeole – tekib nupp nendega kirjutamiseks läbi Pulmahanke live-chat’i. See staatus on kõige lähemal kliendisuhtele, kuid selleni viib vaid atraktiivne pulmaprofiil, õigeaegselt saabunud hinnapakkumine, kliendi jaoks sobiv väärtuspakkumine, avalik maine ja muud nüansid.

Noorpaarile kahjuks ei sobinud pakkumine, kuid selle eest on tagasiside aus, põhjus on välja toodud ning teid ei hoita teadmatuses – saate oma märkmikust eelbroneeringu kustutada. Sama staatus tekib näiteks ka siis, kui noorpaar valib kellegi välja ning märgib kõik ülejäänud pakkumised keeldumisteks, põhjusega “Juba leidsime sobiva tegija”.

Topeltbroneeringute vältimine

Kindlasti tekkis küsimus, mis motiveerib noorpaare tagasisidet andma? Nimelt teadvustame me noorpaarile, et kui pakkumine jäetakse “õhku”, siis võib juhtuda olukord, kus teenusepakkuja lubab end kellelegi kiiremale samal kuupäeval juba ära – seega soovitame noorpaaril teha võimalikult kiiresti otsus, andmaks teenusepakkujale tagasisidet, kas pakkumist kaalutakse või mitte.

See aga loob teile võimaluse teadvustada noorpaarile, kes teie pakkumist kaalub, et teil on tekkinud huviline samale kuupäevale ning antud noorpaaril oleks aeg otsustada, kas astutakse samm edasi broneeringu suunas või peate oma pakkumise laualt “tagasi võtma” ja teise noorpaari kasuks otsustama.

Pakkumise tagasivõtmiseks on ärikeskkonnas oleval hankekaardil eraldi nupp ja kindluse mõttes ka hoiatus, kui noorpaar on andnud märku, et kaalub pakkumist. Seeläbi tasub noorpaarile kirjutada läbi live-chat’i enne pakkumise tagasi võtmist ausalt ja avatult, et keegi jõudis kahjuks ette.

Kust tuleb nimetus “WeddingCRM”?

Esimene pool sõnast on veidi loogiline kuna oleme seotud pulmadega… Teine pool on aga lühend ingl.keelsest väljendist Customer Relationship Management ehk eesti keeles kliendihaldustarkvara, läbi mille pidada oma kliente meeles, nendega suhelda ja suhtlusajalugu talletada.

Tavaliselt kasutatakse CRM-tarkvara suurtes ettevõtetes ning suurte kliendimahtude korral, seega oleme loonud toote täielikult from scratch ja võimalikult minimalistlikuna, et selle kasutamine oleks esimesest hetkest lihtne ja loogiline. See on vajalik, kuna näeme 2018 jooksul Pulmahankesse lisandumas sadu noorpaare. Praegune versioon on alles algus, mida üheskoos vastavalt oma partnerite tagasisidele edasi hakkame arendama.

Uuenduse laiem eesmärk on tuua teenusepakkujad pimedusest välja peale pakkumise tegemist ning elavdada pooltevahelist suhtlust. Edu ja pealehakkamist uue platvormi kasutamisel!

Teie sõbrad Pulmahankest